Höga kusten teoretiska Gymnasium

Ditt förstahandsval

Vi är en modern skola som förutom lärande och kunskap, står för goda relationer, tillgänglighet samt höga förväntningar. Vi tror att personlig utveckling och kunskap går hand i hand och tillsammans med eleverna skapar vi en utmanande miljö.

Höga kusten teoretiska gymnasium

Ditt förstahandsval

NYHETER

Aktiva samarbeten

Vi har lång erfarenhet av att bedriva yrkesprogram, och har bra samarbeten med de branscher där vi bedriver utbildningar. När du ska börja jobba kommer du att ha sammanhängande arbetsdag och behöver vara väl insatt i din bransch och ditt yrke.

Vad säger våra elever?

Elevernas röster